خصوصیات دی ماهی چیست؟ | متولدین دی (copricorn) بخوانند!

خصوصیات دی ماهی چیست؟ | متولدین دی (copricorn) بخوانند!
خصوصیات دی ماهی چیست؟ آیا دی ماهی‌ها پرتلاش، دوستان خوب و مهمان نواز هستند؟
کد خبر: ۱۴۲۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

خصوصیات دی ماهی ها را می‌دانید؟ در این مطلب می‌خواهیم به ویژگی‎‌های متولدین دی ماه نگاهی بیندازیم. بنابراین اگر در دی ماه متولد شده‌اید این متن را بخوانید:

خصوصیات دی ماهی ها چیست؟

زی‌سان: حتی اگر قصد دارید که به معنای واقعی کلمه سخت کار کنید – و حتی در صورت نیاز ۲۴ ساعته - گذراندن یک زمان با کیفیت با کسانی که دوستشان دارید، خوراک روح شما خواهد بود. از همان زمان که خورشید از اوایل فروردین و در برج حمل و منطقه خانه شما حرکت کرده است، این موضوع اصلی زندگی شما بوده است.

با شروع دهه دوم فروردین ماه، تعادل کار و زندگی دغدغه ذهنی شما بوده حتی بیشتر از حد معمول و در حدود اواسط فروردین ماه، زمانی که ماه کامل در منطقه شغلی شما قرار می‌گیرد مدام به این امر فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید بین کار و زندگی تعادل برقرار کنید. احتمالا تعهد به سلف بیزنس‌تان و جستجوی مسائل عاطفی در گذشته اکنون مسیری را برای کارآمدتر شدن و رضایتمندی در محل کار و خانه باز کند.

زمانی که خورشید گرفتگی و ماه نو در شروع اردیبهشت ماه رخ می‌دهد، همان موضوع یعنی تعادل کار و زندگی دوباره در زندگی شما مطرح خواهد شد.

اولین مورد از این مجموعه خورشیدگرفتگی‌ها که تا دو سال آینده ادامه خواهد داشت، می‌تواند همه چیز را به شدت متزلزل تکان دهد، بنابراین شما باید نسبت به تغییر در زندگی‌تان همیشه باز باشید. از بعد از ۲۰ فروردین ماه تا اوایل اردیبهشت، زهره، سیاره روابط، در منطقه روتین روزانه شما حرکت می‌کند، که می‌تواند شما تشویق‌تان کند تا برنامه سلامتی و رفاه خود را در بعدی اجتماعی‌تر دنبال کنید. می‌توانید دوستان بیشتری را برای پیاده روی صبحگاهی دعوت کنید و حتی برنامه کلاس‌های یوگای خود را به پیش ببرید.

خصوصیات دی ماهی چیست؟ | متولدین دی (copricorn) بخوانند!

از ابتدای اردیبهشت ماه تا ۲۴ ام، پیام رسان عطارد در منطقه عاشقانه شما عقب‌گرد خواهد کرد، بنابراین تعجب نکنید اگر شریک سابق زندگی‌تان یا ارواح گذشته دوباره بر شما ظاهر شوند. مهم است به خاطر داشته باشید که عطارد به دلایلی سیاره‌ای فریبکار است و به همین دلیل و در حالی که این ظهور دوباره گذشته ممکن است ناامید کننده باشند، اما احتمالاً بیش از هر چیز، یادآور این است که شما چقدر در زندگی‌تان پیشرفت کرده‌اید. 

شما صبور و با ثبات هستید، اما از طرف دیگر بلندپرواز هم نیز هستید و همین بلندپروازی باعث می‌شود که برای رسیدن به اهدافتان گا‌ها فرصت‌طلب باشید و برای رسییدن به مقاصد و البته موفغقیت‌های شخصی‌تان از روش‌های پنهانی و مخفی‌کارانه استفاده کنید.

اینکه به شدت این نیاز را حس می‌کنید که بین کار و زندگی‌تان تعادل برقرار کنید باعث شده که به کلا با تفریح و بازیگوشی و رفتار‌های بذله‌گویانه و حضور در جمع‌های شاد میانه خوبی نداشته باشید چرا که عملگرایی آن‌ها باعث می‌شود که برعکس طنز شما به سمت تلخی برود و شوخی‌هایتان جنبه‌های کنایه‌آمیز به خود بگیرد. در جنبه‌های عشق و دوست داشتن کمی محافظه‌کار هستید و به ندرت از عبارت «دوستت دارم» استفاده می‌کنید و احتمالا آخرین عبارتی هست که ممکن است از دهان شما بیرون بیاید.

سایر اخبار
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: